västen på festen

huset-station
stationen-stockholms c
stockholm c-arlanda
arlanda-heathrow
heathrow-padington
padington-queens park
framme

igårkväll kl kvart i 12 (kvart i 1 i sverige) kom jag hit, låste in katten, som va helt hypad eftersom hon inte sett nån på ett tag, gjorde mig iordning och bäddade iordning sängen. att ja inte tänkte på det när ja åkte. ja slängde alla sängkläder i tvätten så det skulle va gosit att krypa ner i, men vem trodde ja skulle fixa iordning det då? jo ingen annan än mig själv.
men nu är jag framme, har lite smått ångest. känner mig ensam och har ont i magen och mår illa. känner inte att ja kan äta, precis om när ja kom hit. jag är nervös. över vad vet ja inte, för ja har inget att vara nervös för. det enda som ja är lite orolig över det är vädret, för om det inte är någorlunda väder för att vara ute imorgon när ja ska ha barnen i 10 timmar så kommer vi bli galna här i huset. känns sådär att jobba imorgon alltså ..

igår på planet så satt försten kilen (jag menar inte killen men har missat ett L, han kallas kiLen med ett L. en liten förklaring till mina kära därhemma) i snook med tre vänner på raden bakom mig. så nu har ja hört allt möjligt, från massa prat om musik till när mange schmidt (?) torkade kiss i kilens trappuppgång. det ni!
dom hade även med en filmkamera och jag tror faktiskt att jag är med, men det är faktiskt tyvärr på det alltså, fast ja tror bara det är för privatbruk, vilket är bra! plus att när dom kom in på heathrow och skulle filma, på varandra alltså, så såg en vakt det och då var dom tvugna att radera allt. men så var det med det.

ställde klockan på 10 idag, vaknade prick 9, dvs 10 i sverige. vet inte varför ja tänkte sätta klockan på "11", sover aldrig så länge av mig själv, förutom på helgen. nu måste ja bara avbryta och säga att ja håller på att pinka på mig, så nu måste ja sluta och skriva, inte pausa för ja har faktiskt inget mer att skriva för nu. kommer väl tillbaka och skriver omen stund igen om ja känner mig själv rätt.
idag ska ja bara sitta inne o uggla.
har typ 1000 nya blogginlägg att läsa på bloglovin kan ja tänka mig. adios


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0