wasabi

hej igen.
inget museum idag, det får bli imorgon istället.
åkte in till oxford förut, tyckte att ja förtjänade lite shopping. dock blev det inte så mycket. endast ett par skor.
provade både 38 oh 39, men tyckte att 38an satt åt lite bättre, men nu när ja provat dom hemma, alltså bara haft dom på så har båda mina lilltåar domnat bort så jag tror ja får byta till den större storleken ändå.
innan ja hoppade på bussen hem så gick ja in på wasabi och köpte sushi igen, det är nästan min nya favvo. ikväll blir det bio med julia, vet inte vilken vi ska se än så vi får väl se vad det blir.
kollade precis på the break-up med jennifer aniston och vince vaughn, lånade den på bibblan som ni vet, men efter typ 10 min kom ja på att ja redan sett den. men den gick allt att titta på igen.
imorgon blire nog museum, sen blire party med julia. denna gång blir det inte tiger tiger utan nu ska julia ta med mig någon annan stans, vilket ja tror kommer bli töppen :p
tråkigt väder fortfarande, bara regnar gör det ..
ha en bra helg, kraam !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0