måndag

hej&hå bloggen
orkar inte skriva så värstans mycket.
vill bara få sagt att göteborg och kinna med mina london-pinglor va toppen! MajjaJuliaLisaEmma, torpet, marsvinen, liseberg, brasa, spindlar och fint väder. så avslutar jag det!

idag har jag gjort min första dag som student på karlstads universitet. det gick bra och jag va såklart nervös för ingenting. men imorgon börjar min första kurs och då äre nog lika bra att vara nervös. eller va tror ni? jag tror iallafall att det kommer bli toppen!

nu ska ja kolla hur mina veckor ser ut framöver och sen planera och fixa lite inför framtida eventuella jobb. sen hoppas ja att rille kommer hit också!

tusan att ja måste boka om min klipp&slingtid hos frissan på måndag. bah
och ett minus till bokia som efter 5arbetsdagar fortfarande inte har hört av sig om mina böcker. bah

men jag lever ju

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0