2009

som så många andra bloggare tänkte jag sammanfatta mitt år, jag vet inte riktigt hur, vill inte göra någon tråkig lista som alla andra gör. så här kommer det, mitt år i alfabetisk ordning (om det går).

A – Au Pair
B – Briggs, Bästis, Blogg
C -
D – David Beckham, Donaldson Road
E -
F – Flytta, Familj
G - Glad
H - Hjärta
I - IKEA
J – Julia
K – Kärlek, Kilburn
L – London, Lilly, ”Le för mig”, Lärare
M – Majja, Musikal, Mamma, Musik
N – Njuta, New Look
O – Oscar stjernegatan
P – Pappa, Primark
Q - Queens park
R – Rikard, Röda bussar, Roddaren
S – Snö, Sushi, Skype, Sainsbury’s, Strömstad
T – TigerTiger, Tunnelbana
U – Universitetet, UK
V – Vänner för livet
W – Wasabi, Willsden Busgarage
X -
Y -
Z -
Å -
Ä - 
Ö -

kommer inte på något mer, men detta är ord som sammanfattar mitt år, bland annat.
ha en bra dag imorgon och se till att det nya året får en bra start!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0