fire bomb

hejhej mina vänner
i måndags började en ny kurs, en estetisk. och igår var det både dans och musik som stog på schemat, KUL! men jobbigt som tusan. vi höll på mellan halv 9 och 5. lite stressigt eftersom gympan började kl 6, men det gick hur bra som helst, kom til och med lite i tid för en gångs skull. och barnen då, huuuur duktiga som helst! :) vilket va hur gött som helt eftersom lotta inte kunde vara med igår.
träningsverken efter dansen igår är ett faktum, min rygg och nacke orkar nada! lagade till lite mat för en stund sen, men jag tog typ 5 gafflar innan jag tröttnade och värmde 5 lussebullar istället! dom va goa dom!

idag tog jag mig en ordentlig sovmorgon, vaknade runt 11, och om en stund ska ja skjutsa jossan och en kompis till badhuset och vid 2 hämtar ja E och H, och jobbar till 6.

men tills dess så kommer ja fortsätta att dunka Rihanna - fire bomb på högst volymen!
ha en bra torsdag och en bra vecka!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0