framöver

idag har jag lämnat in en affärsidé på universitet och jag hade tydligen den bästa idén så jag vann en matkasse haha. plus att om jag bokar ett möte att prata om min idé, innan den 15 dec så har ja chans att vinna ett presentkort i mitt i city på 3000kr (Y) JAG HOPPAS JA VINNER. drivhuset, som gillade min idé hade slutat för dagen när jag väl slutade, så jag får hämta mitt pris imorgon. hoppas inte det va några kylvaror i ;)

imorgon äre fredag och skola mellan 10 och 15. efter det blir några steg på stan och efter det julmys hos frida med massa studiekompisar. ska bli mycket trevligt! men det blir nog rätt tidigt för lilla mig som ska tillbaka till KD och jobba på lördag. så mellan 9 och 18 hittar ni mig på bergvik. efter det är det meningen att ja och fisen ska ut, så det blir en heldag iaf! det är en sak som är säker!

men nu ska jag dippa chips och mysa framför paradise hotel med min rille!
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0