är jag inte ditt allt, är jag ingenting

nu har lisa gått hem.
vi åt en stooor frukost men flingor oh scones.
vi va smarta och slängde ihop en deg igårkväll som vi bara kasta in i ugnen imorse.
dom blev lite kletiga men himla goda!
lisa kommer tillbaka runt halv 3 tror ja, då ska vi äta lite mat.
sen åker vi in´till stan, jag måste köpa ett nytt headset, mitt "gamla" pajade.
ungefär som min dator håller på att göra just nu ..
precis när ja hade skrivit raden om att mitt headset pajat så stängdes datorn av .. hmm ..
få se om den kan hålla ut några månader till.

undra vad alla andra gör just nu .. ?
vad gör alla?
vad gör alla brogårdselever som tog studenten 2008?


Kommentarer
Postat av: karin

Jobbar, pluggar upp matte, jobbar, längtar till hösten. Det är vad jag gör :D

2009-02-19 @ 22:06:42
URL: http://peckisch.blogg.se/
Postat av: sarah

jobbar,jobbar,jobbar pluggar lite matte (extremt ofrivilligt!) och har äntligen bestämt mi för att plugga till hösten =). och... robert och jag har skaffat hund!!! den är fyra v nu :P

2009-02-19 @ 22:34:46
URL: http://sarahthing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0