lillycat

hej igen.
picnicen var mysig, majja var typ den enda som verkligen gått in för det där med picnic eftersom hon hade med sig oboy, i en termos! strax efter 12 gick ja till jellis för att hämta daisy. hon frågade om hon kunde få en kaka, som hon alltid får, men då sa ja att ja inte hade nån med mig för jag hade glömt det idag. men så såg hon min låda från picnicen där jag hade makaroner och tonfisk. hon roffade åt sig lådan och smockade i sig en heldel. bättr än kakor iaf!
efter ett tag blev hon för trött för att äta så hon somnade.
jag gick vidare och det blev en tur på 40-50 minuter, gött!
nu har jag varit hemma ett tag, daisy sover fortfarande nere i vagnen .. men hon ska väckas nu, vilket inte brukar vara så populärt ..
så äre, ha en bra dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0