madame tussauds

tjohooo
idag har jag varit så himla stolt över mig själv.
jag mötte lisa vid 11, gick upp för tt träna oh väl däruppe, så orkade jag!
jag trodde ja skulle max 5 minuter på löpbandet, jag sprang 20 :D gick 10 och provade en annan grej i typ 5 minuter :p sen gjorde jag&lisa lite andra övningar, typ arm- och ben-övningar. efteråt tog vi ca 5 avslappnande längder i poolen och sen ägnade vi lite tid i både ångbastun och i bubbelpoolen! vi va däruppe i några timmar, och det va rätt så himla gött efteråt! förutom att ja hade lite skoskav.
på söndag ska vi upp igen, för då ska ja bli medlem, wihu
briggsarna är borta i helgen, åkte till någon moster eller va det var. så ikväll blir det tacopaj och chokladpudding hemma hos mig med fisen.
imorgon (eller på söndag, vi vet inte riktigt trotts att vi har bokat :s) så ska vi gå p madame tussauds, vilket ska bli roligt! vi får som sagt se om det är imorogn bitti eller söndag bitti.
nu ska ja slänga in pajen i ugnen.
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0