nya skor !

jajjemen!
har precis kommit hem från killburn där jag, lisa&julia skulle shoppa loss lite. nej det skulle vi inte men vi skulle upp dit iallafall. jag hittade ett par skitsnygga tränings/springskor som satt som en smäck så jag slog till!
igår köpte jag en mic till datorn också. som funkar!
lite senare idag ska ja möta upp lisa, ska köpa saker till en tacopaj. sen hem till henne och laga ihop det och efter det ska vi nog .. äta den tror ja. ikväll ska vi ut också. känner mig inte sååå taggad än men det kommer nog!
ikväll ska vi till tigertiger där vi tänkt att gå två gånger tidigare, och idag ska vi dit !
ojojoj va trött jag är ändå .. hua
hejpaa
 
här kommer det bilder på mina skor och min nya mic :p





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0