förfärlig-fredag

hejhej
först måste ja be om ursäkt till mamma, hon tyckte att ja svor lite för mycket några inlägg sen. Men det var bara för att jag hade en skitdag och jag hade jätteont i örat. och tack till majkel för samtalet förut !
Det är inte precis bättre idag, utan snarare värre. jag har fått en tid hos en läkare och jag fick tid på måndag eftermiddag.
Jag sitter här på mitt rum med flera tröjor, täcke runt om mig och en mössa. ändå fryser jag.
föresten, kan ni gissa vem som spytt i mitt rum igen?! just precis, katten!
men som tur var gjorde hon det innan städerskan kom så nu ser heltäckningsmattan som ny ut hehe.
ikväll var det meningen att vi skulle gå ut, men som det ser ut nu så blire nog inget för min del. känner mig sjuk och hängig, men framförallt så har ja some pain in my ear! när ja sa till susie "att det är så typiskt att det händer när vi skulle ut" så svarade hon "va? ska du inte ut ändå då?"
det skulle kännas dumt att efter att krånglat till hennes eftermiddag (pga mitt öra) att sen gå ut och verka som allt har blivit bra, plus att ja känner mig hängig som en .. sovande fladdermus.
nu hade det varit toppen att ha en film att somna till .. eller lite tacos.

imorgon ska ja åka tin till stan och köpa ett headset ! så vi kan skypa
bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0