au pair

tänkte slänga in lite reklam.. som ja igentligen skulle ha gjort för ett tag sen men aa här kommer det.

jag vill tipsa om swedish connection, au pair agencyn som jag är med i (eller hur man nu säger). Marie som har företaget är huuur hjälpsam som helst och försöker hitta matchningar genom familjer och ungdomarna som söker jobb som au pairer. jag har inte haft något problem och behövt hjälp med min familj men jag vet att hon gör sitt allraste bästa för att alla ska ha det bra!
det är många familjer som behöver nanny/au pair nu och efter sommaren så ta en funderare. varför inte spendera ett år/halvår i underbara London? ni kan ju iallafall kolla in hemsidan. eller ring marie!

jag har lite kvar på mitt äventyr, men med mer än halva facit i handen och vänner för livet så ångrar ja inte en minut! (förutom dom minutrarna jag gick från dagis till skolan med kjolen instoppat i trosorna ;)
kraaaaaaaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0