lördag II

berättade jag för er när jag öppnade min burk med sparade pengar?
det va ungefär £250. vet ni hur mkt det är däri nu? £0 ..

men jag fick lön idag av matt. full lön. för mån&tis. ja jag tackar ja! får nog inget sista veckan dock. eftersom det blir så få dagar där också. nästa däremot. orkar inte ens tänka på det ..

jo, förutom lönen jag fick idag, som ja ska spara och ha med mig hem till sverige, så har ja alltså inga pengar. eller det va inget, jag har £3 (36kr) som utgör ett fint kling när dom åker runt i plånboken ..

lisa lägger föresten barnen nu, jag internetar lite. vi ska snart kolla på keatbreak kid igen, vi började ca 10 minuter innan bulmore-familjen kom hem. lisa är barnvakt. för mamman&pappan är hos grannen och grillar ...

har jag berättat att super nanny, ni vet? att det är på riktigt? man tänker ju något i stil med "aa dom har vlä hittat den värsta familjen som finns och gjort allt värre och filmat det värsta". så tänkte iallfall jag. men efter att ha vart här, så förstår jag. det är verklighet. sanning. ni förstår inte hur jävliga endel barn är. inget barn här har respekt för någon eller något. minst för sina föräldrar. detta gäller såklart inte alla då. men många.

nej nu ska ja avsluta detta lilla twitter-inspirerade inlägget. hejdå igen ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0