måndag

hejhej
ny vecka och jag jobbar endast idag och imorgon. sen åker familjen till mormorn hela veckan och vi ses inte förän på söndagen. då ska vi till legoland och ha en "hejdå-dag". det är ju inte hejdå då. men vi ska göra något tillsammans och det ska faktiskt bli roligt!

helgen har varit bra, men nu ser jag fram emot veckan. börjar om lite drygt en timme och då äre jellis som gäller coh sen en glass i parken? gud ja kan inte fatta att ja kommer få sovmornar resten av veckan snart.. göööött.
nej nu ska ja börja rensa ut min garderob. pinnen allt hänger på håller på att gå av. och jag kan faktiskt plocka ner en hel del i resväskan. så får det bli! ha en bra måndag!


haha
Julia: va sa ni, krillehöna?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0