måndag III

underbar dag, även fast ja jobbade där en sväng..
nu på kvällskvisten handlade vi med oss lite skabbmat, men god, åt och umgicks med briggsarna och fröken lagerberg. det ba mycket trevligt! har haft en toppen helg (+idag, måndag) och snart ses vi igen, det är bara 26 dagar kvaaaaaaar!

imorgon är det vardag igen och trotts att familjen åker hem så ser jag ändå framåt! man måste se framåt!
snart äre ny helg och snart kommer jag hem! förutom att jag inte är nära dom ja älskar (förutom mamma&co då som faktiskt är rätt nära för tillfället) så kan ja inte säga annat än jag älskar mitt liv! även fast det saknar något ...

nu ska ja slänga ett utav mina vita skor åt h*lvete. det va dom som luktade. kommer ni ihåg lukten som ja berättade om? såfort ja lägger mig i sängen eller går förbi min hylla så kommer det en lukt. nu hittade jag den och kommer göra mig av med lukten. skönt
nu blire sängen. det ska också bli skönt!
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0