måndag

godmorgon!
idag känner ja att det kommre bli en bra dag!
har börjat med en skål med flingor, rabarbermos (äppelmos fast rabarber) och färska jordgubbar! slaffsade på tre stora skedar med moset och kom sen på att ja inte provat och kanske inte gillar det, men det smakade mycket bra! så nu är ja redo för ännu en måndag!

igårkväll va ja på standup igen. denna gången på ett annat ställe och med andra vänner. det va jag julia och anna. tyvärr va det vi väntat på nästan allra sist, men precis efter det så tog ja tuben hem. orkade inte se klart hela. när ja kom hem pratade ja en sväng med rille, innan jag somnade så sött i min lilla säng.

idag är det också lisas födelsedag, 20år fyller hon! skriv grattis på hennes blogg vettja! runt 12-13 ska ja till henne och äta mat, men henne, hennes familj och med julia! :) ska bli mycket trevligt måste ja säga!!

men nudå..? ingen aning. ska nog göra mig iordning lite smått. sen får vi se :p kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0