onsdag III

hej igen!
kvällen spenderade jag med lisa framför gossip girl med en massa grönsaker och dipp! härligt kvällsmat det ska ja säga! magen är uppsvälld och colan gör att ja inte känner mig speciellt trött .. ovanligt. tänkte istället bjuda er på några gamla bilder. från 2006, tror det är nån från 2005 och 2007 också. varsågoda.


börjar med en favorit! vad som bör tilläggas är att jag inte hade pojkhår!


2004 som ni ser. lisa till vänster, plutten är mathilda. jag är kaninen på däcket, bakom mig äre jejja tror ja, och längst till höger äre jossan! ojojoj


hilda rockar!


en till favvo! emmson och fåren!


eh jaa .. vad ska ja säga?


wille jag och thea :D


HA HA HAAAAA så jävla töntiga. självutlösare på den!


koooooort hår!!!

ja det va va ja hade att bjuda på denna afton. hoppas ni haft en trevligt sådan, hörs imorgon! puss&godnatt (17 dagar kvar!!!)

Kommentarer
Postat av: moster

det var festliga kort det översta var bäst, jag ska cykla till artist vägen för att titta till dina små systrar dom äldre är i karlstad. ha en jättebra dag kramar

2009-07-23 @ 10:34:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0