tisdag

morrn morrn
tisdag idag..
daisy är på jellis och jag, kitty&ollie ska snart ta en cykeltur till parken. dom ska cykla, inte jag. jag är den som kommer få ta hand om cyklarna när dom tröttnat!
i eftermiddag ska vi till ett lekställe, dom vill inte dit, eller rättare sagt ollie vill inte dit, men so ni vet så är det jag som bestämmer, så jag är rätt säker på att vi åker dit ändå! :D ska bli gött att ta död på några timmar. som det ser ut nu är det bara .. 9 timmar kvar. böööööh

ikväll ska ja vara barnvakt åt en "granne" vilket innebär extrapengar, det gillar vi. det vi inte gillar är att ja inte hinner träffa varken julle eller lisa. för ja ska vara barnvakt åt briggsarna på onsdag. vart tar tiden vägen liksom? och på torsdag kommer julias kompis hit, och på kvällen kommer pappa&alla :D men när ska ja få träffa julle?!?! (det gör inte lite mkt med lisa, för hon följer ju med mig hem). det får lösa sig helt enkelt! från och med nästa tisdag, om en vecka, så är ja helledig framt ills jag åker. då julia kommer du inte få vara ensam med johanna! bara så du ve :P (jag kommer störa er lite)

jag gillar inte att barnen här inte kan leka själva. komma på saker osv. sitta på sitt rum i timmar och bara grejsa. den stendiga frasen i huset här är: "I'm boored". jaha!? va ska ja göra åt det? men snart ska vi somsagt till parken. fast det vill dom igentligen inte heller, men det bestämmer jag att vi gör ändå! moahah
hejdå

Kommentarer
Postat av: erica

hello! Du min syster kommer på torsdag och vi ska till london lördag-söndag så vi tänkte utgång och sådär på lördag. Men hur blir det med tunnelbanan och så när man går ut ? När slutar dom gå ? och om man köper ett dagspass på lördagen får man åka på det på natten då? :) haha ja kan inget men :)

hade så bra med barnen :)

2009-07-28 @ 13:06:44
URL: http://serdumig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0