torsdag

godmorgon!
nemen ojojoj, vem har namnsdag idag då måntro? oj, Emma. kul!

jag får ångest. jag vill köpa ett par skor, men jag vill också spara pengar så ja kan ha när ja kommer hem. vad ska jag göra? ska jag unna mig ett par skor (som ja förtjänar haha) eller ska ja lida av att inte köpa skorna men kan unna mig saker i sverige, såsom äta kebabrulle mm?

ÅHHHH LILLY FÖR FAN!!

förlåt, katten va lite jobbig. har kastat iväg henne säkert 10 gånger. hon fattar inte!!! nu går hon bakom datorn och trycker huvudet mot kanterna eftersom det antagligen kliar. daorn däremot åker fram&tillbaka VARENDA gång hon gör det. katter alltså ..

jo idag blire utflykt minsann. har lite att pricka av. kl 11 ska ja möta lisa vid QP-station, eller nej det ska ja inte alls, men typ. och nu ska ja fixa lite med CSN. ha en fin dag, hörs lite senare.

ska ja köpa eller inte köpa?!!?!?

Kommentarer
Postat av: Anonym

grattis på namnsdagen världens bästa Emma :D kram från familjen + moster!<3

2009-07-23 @ 11:41:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0