2 JUNI

juni liksom, det är juni. sommar!!
jag tror att sommaren här i england kommer bli toppen men fy va ja kommer sakna sommaren i kristinehamn. fy att ja ens säger det. men det kommer jag att göra. jag gör det redan. bara en så sak som att det snart är cykelnsdag. kommer inte ens ihåg senaste gången ja va i skärgården så cykelnsdag men nu vill ja inte hellre att hoppa på cykeln och njuta av skärgården. det är sånnadär "kristinehamnsiga" saker som man saknar. cykelnsdag, stadsracet, fastingen som precis va och bara få vara i våran, faktiskt mysiga stad. det är rätt mysig faktiskt. man tycker sällan det men ny tycker ja att den är bra mysig. men bara på sommaren. när man kan sitta i skärgården, ta båten till någon mysig ö och bli brun som en pepparkaka eller sitta på bryggan bakom badhuset.
det bästa med att flytta från kristinehamn är ju att man slipper staden. såklart. men nu saknar jag den. meeeen jag sak göra denhär sommaren till en ännu bättre än vad den skulle ha blivit i kristinehamn. det ska ja! det har knappt varit ett endaste moln på himlen på snart en vecka och redan på söndag ska vi på tivoli, det ska bli roligt. resten av veckorna och helgerna är noga planerade och gudars så bra det kommer bli. I London!

nu ska ja svida om till någon somrig outfit sen drar ja till oxford. jossan fyller 15 på söndag och ja tänkte hitta lite paket till henne! har ett hum om va ja ska köpa men vi får väl se vad det blir. nu drar ja iallafall. hejdå

Kommentarer
Postat av: erica

Ja allt är toppen. Vi får se till att träffas innan ni åker hem. Dock vet jag inte hur man tar sig in till London härifrån än ;) haha

2009-06-02 @ 11:44:57
URL: http://serdumig.blogg.se/
Postat av: moster

hejsan vännen, vill bara ge dej några ord på vägen. jag lovar dej att kristinehamn finns kvar tills du kommer hem och jag kan lova dej att du kommer att hata den här stan några gånger till i framtiden. så lev i nuet och njut av england dit du kommer att tro mej längta tillbaks till tänk dej halvt storm och duggregn [sånt där man blir gör blöt av] och så är det cykelns dag. men tills nästa år då skiner solen och det är aldeles för varmt att cykla . ha en riktigt bra dag kramar

2009-06-02 @ 11:52:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0