3 juni

morrn morrn
har precis jobbat klart och läst lite om de som det står mellan att komma hit efter mig. den nya au pairen. fy va svårt det måste vara att bestämma sig. dom vill att jag hjälper till och vill höra vad jag tycket om alla. svårt. dom har 3-4st att välja bland. den som tyckte bäst om hade helt plötsligt valt en annan familj så henne fick dom stryka. nu i toppen är en från skåne och en från stockholm. när ja började läsa igenom den första av dom två nya så hette hon Johanna Byström. "vad världen är liten" tänkte jag då. säg inte att det är en tjej från precis samma stad? nee det var det ju såklart inte. det finns tydligen mer än en johanna byström. denna johannan bor i stockholm och har en stuga i stockholmsskärgård. hon verkar som en bra tjej! inte bara för att hon har sommarstuga i skärgården utan om man kollar igenom hennes brev.

idag, snart ska ja upp till kilburn och handla lite. behöver både shampo och deo minsann. jag vet att ja inte skulle handla nått, utan spara mina pengar. och nu menar ja inte saker som shampo och deo utan kläder. men jag vill inget hellre än att få min lön (2dagar kvar) och shoppa upp på en gång. men det ska ja inte. bara halva. nejdå. men jag behöver faktiskt lite sommarkläder. hade inte med mig något alls. hade ju med mig linnen men inget annat. hr dock köpt ett par shorts här men jag behöver mer. för tusan vilket väder det är!

idag hämtar jag daisy halv 1 och ollie och sean halv 4. sen får vi väl se hur dagen blir. blir nog parken med daisy och lek här hemma när ollie har kompis. dom brukar inte vilja gå till parken ..
nu ska ja göra mig iordning och sen gå upp til kilburn. hejdå


föresten mamma eller mikael. jag har skickat ett paket till jossan, det kanske kommer fram innan hon fyller år. säg då till henne att inte öppna det förän på hennes födelsedag. ska skicka ett mail till henne också men hon kansek inte kollar sin mail så ofta. håll utkik

Kommentarer
Postat av: sara

var försiktig när du är vid kilburn. det är ju inget säker område har vi ju kommit fram till sen i lördags!

2009-06-04 @ 00:02:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0