älskar er

mina kära syskon!
även fast dom är på två olika ställen och en sammansättning av sina föräldrar så tycker ja ändå att dom har endel av mig i sig också. ingen av mina syskon är mina riktiga. vi har antingen mamma eller pappa gemensamma, men det kommer aldrig i livet ändra hur ja känner för er mina älsklingar! jag blev lite sentimental när ja satt här på mitt rum i england, lågt bort ifrån dom. saknar dom såå mycket! men snart får ja krama och pussa på dom igen. alla fyra.

nu är klockan snart 9 londontid och lilla emmson ska bortsta tänderna och gosa ner sig i sängen och kolla missade avsnitt av gossip girl och 90210. hoppas ni all hade en fin/bra helg och att ni är redo för veckan som kommer?
det är jag, jenny&eva kommer på onsdag och jag längtar :D:D
kram och godnatt


när fam granath satt framför tvn i helgen så skalade mamma en klementin åt mahtilda.
mahilda: ne nu saknar jag Emma
mamma: men hur kom du på det nu?
mathilda: hon brukade alltid ta bort det vita från skalet åt mig

the@ säger:

jag måste sova.logga in på tisdag så kan vi prata igen.hejdå puss&kram thea din lilesyra hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0