bilder

här kommer lite bilder igen


jackan, som ja bytte


daisy blev prinsessa en sväng


Jenny&eva på en pub :D


i bussen :)


150kronors glassen på harrods ;)


vi va på dirty dancing



sista dagen eva&jenny va här tog vi en promenad i hyde park!


mys på bibblan


malin, majja och julia firar midsommar



lisa&jag vid den stora midsommarstången


här blire lite gympa också, lägg huvudet på sne och spana in skönheten!
julia va ängel, jag va catwoman och majja va djävul!



det va väl allt för en sväng. adios



Kommentarer
Postat av: Anna

Den där Harrords-glassen har jag dreglat över många gånger. Är den god? Värd pengarna? Känns som man borde testa den en gång iallafall.

2009-06-22 @ 22:02:15
URL: http://thernan.blogg.se/
Postat av: Anonym

2009-06-22 @ 22:37:51
Postat av: Jenny

Åh va ja längtar tillbaks när jag ser bilderna, va verkligen en jättetrevlig resa!! =) Men hjälp vilken liiiten midsommarstång... Var va ni påväg i dessa dräkter, på krogen eller!? Ni såg lite lättklädda ut ;) Idag har Edvin badat i en sån där liten bebispool, hur kul som helst tyckte han! Imorgon ska han få bada i mormor å morfars stooora pool, kommer han nog gilla =) Vi har toppenväder här, ska hålla i sig några dagar. Hoppas solen lyser på er också! Ha det bäst!! Många kramar

2009-06-22 @ 22:41:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0