det finns inget en blind kan blunda och tro på

godafton kära vänner!
klockan är 19.59 i detta nu, dörren är stängd och på andra sidan hörs diverse oljud och datorn spelar min avslappnande spelningslista på spotify. ögonen himlar och kroppen längtar efter att få sjunka ner under täcket och avluta tisdagen och ladda upp inför morgondagen.

nu kommer det lite rolig bajs-info igen. daisy har diarré och dom på dagis tycker inte att hon borde vara på dagis, alltså varför? det blir väl inte bättre för att hon är hemma? jag fattar inte. men jag hoppas att hon går dit ändå. jag ska ha henne länge nog imorgon. hämtar halv 1 och går hem till Emilia och andra daisy så dom får leka lite. gött, slipper man underhålla henne. vid 3 hämtar jag kitty, ava och lulu. efter att jag slutat så åker jag och möter Jenny&Eva så fort jag bara kan! sen ska jag bara njuta av mitt svenska besök!

godnatt

Kommentarer
Postat av: Jenny

Nu tycker du säkert att jag är helt mossig men jag har aldrig hört talas om de där kändisarna på flygplanet....! Däremot vet jag ju självklart vem den desperata hemmafrun är! ;)Ses imorgon, ska bli såååå kul!!! Emma and London, here we come!! Kramis

2009-06-09 @ 23:01:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0