detektiv Blomqvist

började barnvakta för ca 45 minuter sen, daisy somnade efte 15 minuter eller nått, ASGÖTT och rekord :p så nu är ja typ ledig kan man väl säga. finns inget mer att göra efter att daisy sover, dom andra äre ju bara att se till att dom ligger i sina sängar.
nu ska ja städa lite i mitt rum, grejer överallt, slänga skräp och sen krypa ner i sängen!
inann 10 är tanken, 1 timme och 10 minuter på mig :p
skoja, ja gör mig iordning nu och kollar 90210 ;) städa kan ja göra imorgon
hej och godnatt

nu är ja dom på spåren, dom där "kända" som satt bakom mig i planet nivet? måste tacka blondinbella lite, hon lade fram det så fint mitt framför näsan på mig. men resten får ja allt göra själv. men jag är dom på spåren ..
när ja har hittat dom så .. ska ja bara komma ihåg vad dom heter. varför gör jag ens dethär?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0