JÄÄÄÄ

ja sa ju igår att ja letade efter dom som satt bakom mig på planet.
jag VET att dom är kändisar, dom pratade inget annat än musik och dom rappa och grejer där i sätena bakom mig. NU HAR JAG HITTAT DOM

det är inga mindre än Herbert Munkhammar och Frej Larsson. Herbert är Afasi och Frej är med i slgsmålsklubben eller vad dom nu heter. och så var det två till, bla Victor Linnér som ska va mad i filmen Orion som blondinbella också ska vara med i, han med fluffhåret :p

jag är lite besatt av kändisar, varför vet ja inte? men då visste ja ju inte vilka det va, nu är ja helt .. hoppig av mig, bara för att ja vet vilka det va haha. han Frej pratade med mig till&med haha jag är så töntig

så nu har ja sett dom, magnus betnér och Dana Delany från desperate på bara några månader, kul tycker jag. eftersom ja är en sån tönt. kul
hejdå nu måste ja berätta för lisa så fort hon kommer haha

det går fortfarande inte ladda upp bilder så det kommer när det kommer för nu ska ja visa er :p

Kommentarer
Postat av: Rikard

haha det var ju fan de första jag sa

2009-06-09 @ 12:09:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0