midsommar

jajjemen, men det firar vi inte idag, som ni. för vi är i london och här firar man imorgon. sådetså!
idag har jag&fisen vart i notting hill och handlat partyblåsor för fulla muggar!! :D
fick med mig en svart klänning och en söt lite blus.
sen gick vi hem till mig, där majjsan och julle väntade, vi hade trevligt!
imorgon ska vi fira midsommar, hela dagen. och natten. på söndag ska vi på maskeradpart medllan 12&16 om ja inte minns fel. det blir en hård helg! men jag är peppare än peppast haha. det kommer bli toppen!! :D
nu ska ja rota igenom barnens utklädningslåda och kolla om det är nått man skulle kunna ha användning av, eller om jag ens får på mig nått :p snart äre simning! adios


you've got mail

Kommentarer
Postat av: moster

glad midsommar vännen. här är allt lugnt efter 4 dagar i sjuksängen, jag fick så jag klarar mej ett tag, men så går det när man skryter om att aldrig vara sjuk. ha en riktigt go och härlig helg kramar

2009-06-19 @ 20:00:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0