mig äger ingen

igår läste jag klart min bok, mig äger ingen. jag grät. den va så fin.
i början va den som de flesta böcker ja läst, tråkig. men allt detdär tråkiga blev så himla bra mot slutet. när allt föll på plats liksom.
boken handlar om Åsa (författren) och hennes pappa. skulle nog säga att det är en slags hyllningsbok. Pappan lämnas ensam med lilla Åsa och som bästis och bundis gör de alla möjliga saker, vuxen saker. pappan är alkoholist men Åsa är hans allt. svårt att förklara men den va bra iallfall!

nu har jag både jobbat klart och ätit frukost. ska snart slänga på mig lite kläder. för att följa med lisa till tandläkaren. nu äre helg! nästan :p bara jobb imorgon bitti, 2h simning och barnvakt på kvällen, sen äre helg! :D
hoppas ni haft en bra vecka hittills. kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0