nationaldag

japp, idag är det sveriges nationaldag. hur ska jag fira den? jo genom att vara barnvakt!
inte för att ja hade tänkt att fira den något speciellt ..

pratade precis med mamma i telefonen och ja ska kolla upp lite boende så kommer dom hit snart, kanske :D hoppas hoppas. lisas mamma&mormror är här i helgen så ja ska snart möta dom vid portobello market för att traska runt på marknaden i regn oh rusk. men det gör inget :p

igår va ja barnvakt hos odile. dom frågade lite innan 8 omja ville vara barnvakt och 20 över va ja där, redo att spendera kvällen framför tvn. lite mindre än 300 för att kolla på tv. jag klagar inte! så nu kommer dom fråga lite mer vilket jag heller inte klagar över. pengar pengar

ikväll ska ja vara barnvakt åt barnen + deras 3 kusiner. känns bra, dom kommer vara uppe längr eftersom dom har någon att prata med, inte för att dom inte kan sova. vilket jag uppskattar! plus att daisy blir lättare at lägga, tror ja. vi får väl se. men nu ska ja ut i regnet!
ha en bra dag, hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0