nya tag

morrn morrn, sitter här i mitt rum, med en skål med flingor, fåglarna kvittrar i det fina vädret och musiken strömmar ur datorn. det blir en bättre dag idag.

som varje kväll, satt ja igårkväll i sängen men min almenacka och mitt lilla block. skriver saker som ja tänker på, kollar vad veckan bjuder på osv osv. men igår gick det rätt dåligt. har haft ont i huvet många kvällar i rad och det blev inte bättre av att ja inte va så speciell trött. men tillslut somnade jag. vaknade lika fort kändes det som, av att klockan va 7 och barnen lekte rövare nere i köket. sådär roligt.

funderade lite nu precis. lyssnar på spotify. lyssnar på the script och dom är allt rätt bra! tror faktiskt att ja ska köpa deras skiva. när gjorde man det liksom? köpte en skiva alltså. man hör till&med hur gammalt det låter. en skiva. eller ja kanske ska säga CD? min senaste var iaf the sounds skiva/CD, och det va väl 3-4 årsen. men nu är det dags igen!
nu ska jag storstäda mitt rum, för det va typ det enda jag kunde skriva på mitt lilla block igårkväll. ha en bra dag. jag saknar er.

xoxo Emmson ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0