råttan

jag börjar fundera på vad ja ska göra när ja kommer hem, förutom att träffa alla igen osv. jag har redan börjar fundera på vilka plagg som ja ska slänga/skänka bort, hur ja ska slänga en massa skit. organisera mina skor osv osv osv. funderar mycket på mitt kristinehamns-rum. undra om blommorna fortfarande lever? (mamma, kan du vattna?)
men det ja måste måste måste göra när ja kommer hem är slingor!!! det går inte längre snart. råttfärgen tar över mitt hår. när ja kom hit i januari va ja ju rätt mört brun. försökte fixa till själv innan ja kom hem, vilket resulterade i att när ja gjorde slingor i april så blev mitt hår en gegga eftersom det frätte så på håret. inte så mysigt. men nu har ja skyddat det ordentligt (eller iaf nästan) och har haft hårinpackningar vart om vartannat och nu känns det iaf som håret mår bra. men somsagt det blehöver fyllas på med lite nya slingor.
funderar också på att färga ögonbrynen, alltså det låter ju extremt och ja menar inte så som det låter, men bara lite. så dom blir lite lite lite ljusare. tror det blir bättre när ja blir ännu lite ljusare, tror inte ni det? jo det tror ni! men vi får se. som det ser ut nu så kommer ja ju inte ha med mig några pengar hem direkt och i sverige utan jobb så kommer inte slingor så högt upp på listan. somsagt vi får se

här kommer en fin bild på nitt hår. detta va för nån vecka sen, eller två till&med. så det ser ju inte direkt bättre ut

.



Kommentarer
Postat av: mamma

Hej svejs jag har vattnat och bytt vatten i dom där långa sakerna. Idag har vi bara slappat vi var på party i går. Värmen tar på en...Kramis :)

2009-06-28 @ 20:55:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0