torsdag

hejhej
tillbaka efter en dag med lisen, och en stund med julia :p
susie och daisy är och shoppar och jag har huset för mig själv, skönt!
undra va ja ska göra? ja ska nog bara njuta av tystnaden. lite senare ska ja fixa bilderna till er, men inte nu. tusan, man skulle ha en bra bok ..

imorgon har transformers premiär. jag ska dock vänta tills på söndag att se den.
för imorgon är ja barnvakt och på lördag är det ju midsommar och så ska ja verkligen inte gå på bio. så det får bli på söndag :D jag längtar. på måndag eller tisdag ska ja se the hangover med julia också! älskar att gå på bio!

Kommentarer
Postat av: mikkis

tack så mycket för kommentaren :) den värmde! jag är imponerad av dig som varit borta så länge, det är både starkt och modigt! ha det toppen, kramis!

2009-06-18 @ 19:53:39
URL: http://mikkis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0