trist tisdag

idag är det tisdag som ni kanske vet? för mig betyder det vanlig jobbardag och imorgon kommer Jenny&Eva :D idag fyller mormor år också, grattis! jag vet allt att du läser ibland, fick du kortet?
i London leker livet somvanligt och vädret kunde inte vara bättre? jo det kunde det. det regnar och är tråkigt. det skulle kunna vara mycket bättre!
igår köpte jag mig en jacka, en beige tunn lite längre jacka. men ja kom på att ja ska byta till en mindre storlek. den ska va lite pösig och pluffsi sådär men det är inge fin när man har den stängd och när ja har den öppen så blr den så himla stor. så därför ska ja byta till en mindre så den inte blir så fluffig när ja har den öppen.
om en timme och lite mer kommer lisa hit, ska äta lunch tillsammans för hon har ett hål mellan sina exam och jag bor inte långt ifrån skolan så hon ska komma hit och landa och ladda batterierna!
jag behöver ta på mig lite kläder och fixa med lite annat innan hon kommer så ha en fin dag så hörs vi imorgon, och jenny&eva vi SES imorgon :D adios

till mamma:
i det stora kuvertet i en pärm i mitt rum ligger mina betyg. det är det pappret på svenska med bara två ämnen på, matte b och nått mer som ska skickas. fik tillbaka mail från studera.nu och det ska skickas till Antagningen, 833 82 Strömsund. innan 18 juni! vore jättesnällt om ni kunde kopiera betygen och skicka kopian till antagningen! TACK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0