vad kan det vara?

sådär nu är ja tillbaka från doktorn. han trodde inte att det var exem utan att ja var allergiskt mot något. undra vad det skulle kunna vara? han trodde att det kunde vara min mascara, men jag har inte bytt utan haft samma sort i två-tre år så det kan inte vara det? då borde ja ju reagerat av den innan? aja, han tog en stor topps och försökte få med sig lite av mitt ögonlock och jag skulle få veta kanske på onsdag var det är för något. jag undrar vad det är ..

lisa skicka länk från kilburn news också. en 51 årig man är häktad för mord på 53åring och en annan man i samma ålder som "bara" fick knivsår. uscha !

frågan är om man ska ut i solen? det blir ju så jäääkla varmt. plus att vid halv 4 kommer ja gå till parken med barnen ändå. men vad ska ja göra annars, om ja inte går ut i solen? ja kan ju inte sitta inne? och jag kan inte gå till gymmet heller .. har ingen bra bortförklaring på det sistnämda men jag kan inte bara :p

nått blire, hare fint, hej

Kommentarer
Postat av: Mamma o Hilda

Tack för det fina kortet. Igår var vi på båtpremiär det blev hästholmen och Hilda badade, och halkade på alla fina alger. vi fick oss ett gott skratt. Vi har fått en riktig dos av fint väder. Hoppas att det inte är något allvarligt med exsemen. Du ska kanske inte använda mascaran. kram mathilda och mamma

2009-06-01 @ 20:37:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0