idag är en lite bättre dag

igårkväll gick jag och la mig straxt efter 9 nångång, jag la mig till&med innan ollie.
huvudet känndes tungt, jag frös som en galning men tillslut somnade jag. vaknade igen runt 2, av att jag va kissnödig och törstig. jag hade en jättejobbig dröm, vilket gjorde att huvudet känndes ännu tungre. imorse vågade jag knappt känna efter hur ja mådde, men så fort ja kom ner för trappen började jag toksvettas och nu har ja lite ont i huvudet och ont i halsen. hoppas verkligen att det blir bättre.

det är ju fint väder iallafall..


Kommentarer
Postat av: mormor

hoppas att du är bättre imorgon vi längtar efter dig kram mormor morfar.

2009-03-30 @ 12:14:59
URL: http://e2ma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0