min kärlek till ..

.. SKOR :D

när amanda va här förra helgen så va vi ju på stan hela fredagen iprincip. jag hittade ett par skor som jag blev helt kär i. det va dom finaste skorna ja någonsin sett, så himla snygga på, men .. för höga. det stack i hela vristen, och det gjorde att jag inte köpte dom. nu efteråt ångrar ja nästan att ja inte köpte dom, jag skulle kunna ha haft dom som .. prydnad. så fina var dom! som en souvernir från london liksom ..

igårkväll när ja läste lite bloggar så kom ja in på ericas blogg, läste och såg helt plötsligt mina skor! som hon hade lagt upp en bild på, eftersom hon också tyckte om dom. innan ja visste ordet av va ja inne på google och försökte hitta bilden på skorna och efter 15 minuter hittade jag en :p
aa onödig info till er kära läsare men ja kännde att ja va tvungen att dela med mig lite. så .. om dom finns kvar nästa gång ja är på stan, vilket dom troligtvis inte är eftersom det bara fanns ett par kvar i min storlek, då slår ja till! jag kan använda dom nångång när jag lärt mig gå i klack lite bättre, ha dom vid tillfällen då jag bara ska .. stå, inte gå. jag kan också ha dom som prydnad på någon hylla eller så. ååååh dom är så fina!
fast som ni vet så använder ja knappt klack, endast när ja är ute. när ja inte känner smärtan lika mycket. men men , här koller iallafallen bild på mina skor ♥

föresten så är dom så jävla mycket snyggare i verkligheten!! :)



om dom inte finns kvar så kommer jag nog satsa på domhär skorna istället ↓ haha
dom är nog lite lättare att gå i ..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0