pluttis

när man kollar posten här, öppnar mailen eller loggar in på bloggen och hoppas att man fått en himla massa kommentarer . då tänker man samma sak: "kom igen då något nytt" eller som med posten "snälla, nått till mig?" det är tyvärr mer sällan än ofta svaret blir: neeeeeehepp, inte idag heller". förra gången ja bad er att kommentera mera så gjorde ni det, så nu ber ja er igen :p
ni behöver bara skriva typ.. "gud va synd det är om dig när du är så krasslig" eller om det är någon gång jag har roligt: "åh vad jag/vi önskar att vi kunde vara hos dig och göra det också". aa eller så kan ni ju bara skriva "hej". det funkar också, mycket bättre än inget.

i början när ja va här, typ den första månaden, eller dom första två. då gick mailen varm. alla möjliga mailade. vad har hänt nu? har ni glömt bort mig? saknar ni mig inte längre?

tro nu inte att det är så seriöst som det låter kära vänner :D
men nu ska ja skicka iväg några mail, för jag saknar faktiskt er! ;)
godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0