tisdag

morrn morrn!
har alldeles precis jobbat klart, ska ta på mig kläder, göra mig iordning och sedan möta lite vid QP-station för att sedan åka till westfield, super shoppingcentret vi va på en annan gång. ja ska köpa mig ett par UGG. hoppas hoppas att dom har dom som jag vill ha nu när vi väl åker dit. tänkte köpa ett par förra gången vi va där men då fans det inga som jag ville ha i varken storlek eller rätt färg. sen i eftermiddag blire jobb igen och ikväll får vi väl se, har inte tränat på länge, men huvudet känns fortfarande tjock så vi får se hur ja känner mig lite senare, nu ska ja äta frulle och göra mig iordning, bye


TISDAG onsdag torsdag FREDAG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0