torsdag = simning

hej igen.
klockan är 20.00 och jag har precis slutat..
imorse kom lisa hi och överaskade mig med en varm choklad från starbuck's som jag drack tillsammans med min frukost. hon hade haft en riktigt dålig start på dagen men jag hoppas att den blev bättre ju mer dagen gick (med mig :p) vi gick till parken, satt där ett tag, gick hem till henne och där spelade vi kort, möblerade om och bara slappade!
vid 3 skulle hon hämta bram så jag gick hemåt. kl 5 började jag och då bar det iväg till simningen.
simmade 30 minuter och sen va ja i vattnet med barnen. nu är jag somsagt hemma, dom har precis ätit kvällsmat. jag sitter här och tänkte snart laga till mig något. matt&susie ska på bio ikväll så jag gör mig nog nått när dom gått.
ja, det var väl det. imorgon äre fredag och 2veckor kvar tills ja kommer heeeeeem :D
hejdå 

imorgon ska ja fira med lite godis, har trotts allt inte ätit något i veckan, bra va?!
mm hej 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0