konstigt

hej igen
har nyss kommit hem från lisa, kolla tv och åt frukt typ.
men under tiden ja sutit framför datorn, typ en halvtimme, så har ja fått typ ångest. eller aa nått konstigt tänk. jag känner mig nervös, det gör liksom ont i magen. vill ni veta varför?
Jo för att det regnar och jag får panik över att behöva gå ut i regnet. HALLÅ!? vad är det med mig.
efter att ha tänkt typ "HJÄLP!?!" tre fyra gånger, och sedan kommit på att ja inte behöver ut i regnet alls nå mer idag om jag inte vill, ja ska inte hämta kitty, ja ska bara vara inne i huset, packa simväskan och sen åka bil till badhuset. den enda pytte biten ja ska spendera i regnet är den då ja går till&från bilen. efter att ha kommit på att ja inte behöver gå ut så kommer paniken efter en stund igen: "NEJ JAG VILL INTE UT I REGNET, plus en liten kramp i magen.
varför undrar jag ... ?

tur att ja kommer på mig efter en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0