eh .. vad?

har tråkigt, tyckte att expressen.se var det enda som fanns kvar att kolla på internet, varför gör ja bara inget liksom? men väl inne på expressen så hittade jag en artikel om Tilde Fröling, och hennes hemska tid som gravid. så läste jag artikeln och bla bla bla så var det inge mer med det. men sen gick ja tillbaka och läste ett litet stycke igen, va står det tänkte jag.

"Jag kände att "Tilde, nu är du tillbaka" och grät. Det var en sån jävla lycka. Och Mingus var frisk och hel och stor och välmående."

VA!? Mingus? har dom stavat fel på Magnus? nejdå Magnus är hennes pojkvänn, pappan till barnet. barnet heter Mingus. kul. Magnus och Mingus .. hm
fast ioförsig så får ju dom döpa sitt barn till vad dom vill. 
 
undra vad mina barn kommer heta? en kanske kommer hetea Mingus, eller varför inte Pingu?



Tilde och Mingus

Kommentarer
Postat av: R

haha som mingus i fattaru! saknar dig älskling!

2009-05-10 @ 03:32:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0