helg!

nu äre helg, ska bara till badhuset sen är ja ledig!
har jobbat klart för morgonen och väntar som sagt på simningen. lisa kommer hit ganska snart tror ja, vi ska göra sparbössor, riktigt fina sånna också! vi har kommit på att vi måste spara pengar nu såhär på slutet, så nu jäklar. det ska va en slags låda som inte går att öppna, förän man slår sönder den, två veckor innan vi åker hem. jag kommer lägga i 60 pund i lådan och ha 40 i handen. det är både rimligt och kommer funka. inge mer pengar kommer läggas på mat eller godis, spec inte på vardagarna, det kommer gå bättre än bra tror ja!

pga min&lisas lilla powernap igår (stängde av alarmet och sov en timme ungefär) så kunde jag inte sova igårkväll. jag kan tänka mig att ja somnade mellan 12 och halv1, och precis när ja somnat så kom susie&matt hem och började möblera om köket eller nått, det lät som dom hade grytorna och spelade basket med, fy tusan. men somnade om gjorde ja ju såklart och vaknade jämt lite trött, men nu är ja pigg :p har precis slagit in Willes paket och ska skicka iväg dom med posten lite senare idag.
nu ska ja ta på mig lite kläder. adios

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du vill nog inte veta vad dom EGENTLIGEN gjorde i köket när det lät sådär ;)

2009-05-08 @ 17:49:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0