morsdag

jajjemen det är det idag, dock inte i england. mamma, jag har skickat ett kort, men det kommer nog inte fram tills idag, utavn kanske imorgon om du har tur :p men jag ska tänka på dig extra idag! rikard köpte en morsdagpresent här, men det var en "vätska" som va över 100ml så dom tog den när han gick genom säkerhetskontrollen stackarn. det blir inget paket till min mamma, bara ett kort, hoppas det går bra :)

i fredags, tror ja det va, så började solen titta fram på riktigt igen. igår köpte jag min första solskyddsfaktor, eftersom alla tjata så haha. nejdå men det va på tiden. speciellt med mitt exem på ögat och mina ökenläppar (dom är torra som snus) så behöver ja nog inte skydd i ansiktet så det inte blir värre. men i veckan ska ja iallafall till läkaren och kolla upp mina exem, skulle behöva en super-duper-salva!

idag är det solsolsol igen, helt otroligt härligt väder. nästan för varmt. idag är dom enda planerna att, 1- gå upp till gymmet och säga upp mig som medlem. så juni blir min sista månad på gymmet. 2- gå till svenka pubben och kolla på standup med majja och peter än så länge. får se om julia, lisa&sara hänkar. men det ska bli roligt. det är tydligen 5 olika svenskar som "uppträder" och jag ser fram emot det. det ska bli roligt. hoppas jag :D

igår va ja föresten med lisa&sara. vi möttes vid kilburn, jag kollade på blodet från mordet, handlade lite sushi och sen gick vi till le park en svänga. lisa skulle vara barnvakt åt isabella, hennes granne som är en pytepluttebäbis, så vi tog med henne till stora sainsbury's och handlade saker inför kvällen. tacooooos :D sen kollade vi på britain's got talent och jag hejjade på aiden davis såklart, även fast ja visste att han inte skulle vinna. vann gjorde ju som ja skrev igår, diversity!

jag gick hem i pausen och här vare party. Matt fyllde år igår så det va tre familjer här igår och "firade" honom. ljudnivån va rätt så hög men dom gick hem halv 11 ungefär så det va lugna puckar. jag grät en skvätt kramade min kude hårt och saknade my love, försökte lukta på kudden han använt när han vairt här. men min förkylning gör det omöjligt att känna någon lukt alls .. men två månader går fort! jag har mycket roligt som händer innan det och jag ser fram emot mina två sista månader, även fast jag bara vill hem hem hem.

nu ska ja fixa lite i mitt rum. har fortfarande inte bytt lakan sen ja blödde näsblod mitt i natten, i tisdags eller när det va haha. ha en fin söndag och ha en bra alla morsdag alla mammor!


mammsen och carina lite i bakgrunden








Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för uppvaktningen och den fina bilden. vad synd att de tog presenten hoppas att den inte var för dyr. Kram mamma

2009-05-31 @ 23:15:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0