Queens park

Både Lisa och Julia har fått mig att verkligen fundera över en sak, hur himla bra vi fått det med varandra. vi bor så nära varandra och vi pssar så himla bra ihop! allt blir mycket roligare när man kan göra det med sina vänner! det har bara gått 3 månader men det känns som vi kännt varandra mycket längre! "QP-crew" har gjort allt mycket roligare och mycket lättare. toppen brudar är det jag lärt känna och hoppas att vi kommer kunna hålla kontakten i sverige också. jag, lisa&majja åker ju hem i sommar, julia stannar till december, men efter det ska vi minsann ha återförening, och vi kommer hälsa på julle okså!! jag vet att bilden här nere inte säger er (ni i sverige) nått men såhär nära bor vi varandra iaf..
Julia, Majja&Lisa ♥


 

Kommentarer
Postat av: Majja

Naaaaw jag blir alldeles glad :) det är sant, vi har verkligen haft sån tur och vi har faktiskt något väldigt speciellt tillsammans här. SOM KOMMER FINNAS KVAR ÄVEN I SVERIGE. Jag håller fast vid det. Lööööve

2009-05-11 @ 19:52:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0