tisdag

godmorgon
det finns ingen mjölk i huset, det är jobbigt tycker jag. jag brukar alltid äta en macka och en stor skål med flingor till frukost. inte idag. idag åt jag en macka med ägg och en liten liten skål med flingor. fast det blev mest som en deg för ja råkade ta för mkt flingor till den lilla mjölken. det fanns typ 1 dl mjölk kvar. Kom på när ja åt mitt rostade bröd med ett ägg på, att jag inte gillar gulan. Har inte gjort (förutom när ja va liten?) och kommer inte göra. det va ändå ett stekt ägg. ändå gillade ja inte gulan.

Är en man här&tvättar alla heltäckningsmator i huset idag. han pratade lite och drog samtidigt tag i vad som såg ut som en damsugare och skvätte varmt vatten i anskiktet på mig, han märkte inget, jag bara fortsatte städa barnens rum. men han va trevlig. han pratade ju lite som sagt. han städade till&med mattan i mitt rum, trodde ja inte. nu är han iaf på slutklämmen och det är bra, för ja ska snart gå&möta lisa på bibblan. vi ska hyra en film, sen ska vi hem till lisa och göra köttfärssås!
hoppas ni får en bra dag kära vänner, adios

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej Gumman jag har inte hunnit att skriva på ett tag det går i ett. Men jag tänkte skriva ett mail i kväll. Vi kanske hörs då Kram. Mamma

2009-05-12 @ 12:17:36
Postat av: Julia

Gud vad ni är interna dåå!

2009-05-12 @ 15:29:44
URL: http://keradagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0