måndag

hejhej!
nu mår jag bättre. mycket bättre!
efter att ja vaknat så låg ja en bra tag kvar i madrassen på lisas golv. mådde såååå illa. ursäkta att ja berättar detta men eftersom ja inte hade ätit nått så fanns det inte heller något att spy upp, så jag fick gott skylla mig själv. men efter tacopajen som vi slängde ihop så mådde både jag&magen huur bra som helst :)
kom nyss hem från starbuck's också, träffade donna. som är ny här, sen skiljdes vi åt och nu är vi alla på olika platser :p hehe. familjen har fortfarande inte kommit hem, vilket inte gör så mkt, förutom att rikard inte kan boka sin biljett.. men ikväll så :D gud ni vet inte hur glad jag är :D:D

gårkvällen måste jag ju berätta om också.
lisas granne lydia hade kalas för sin man, kommer inte ihåg vad han heter dock) jag&lisa jobbade där för att underhålla barnen. efter halv 8 slutade vi och lydia uppmanade oss att ta en drink. det blev 4. Kalaset var på deras bakgård, lydia jobbar som partyplaner och kalaset var det värsta jag varit med om!! jag&lisa ränkade på att inkl. oss så var det 14 st som jobbade under kalaset. det va vi, servitörer, kock, en som målade barnens ansikten, folk från zoo med djur och deras nanny och en till. helt otroligt! juste, två st i baren också. det va helt otroligt, svårt att förklara verkligen! servitörerna gick &bjöd på "snittar" och gästerna serverades alko hela tiden. Sen började vi prata lite med lydias man brors son :p haha krångligt, han va 17 och väldigt trevlig! vi bjöd över honom till lisas hus, och vi drack lite cider, och spelade piano, iaf ryan. FY TUSAN. han spelade "pirates"-låten och jag bara blundade och drömde mig bort. så himla duktig var han!
här kommer en video så ni kan lyssna på låten med piano, dock inte ryan som spelar. helt klart en toppendag!

va tusan det funkar inte att fixa in videon, så ni får länken, tills ja kan göra det . hmm
http://www.youtube.com/watch?v=82Qs5cuIbn0&feature=PlayList&p=31B49B3F03E3DB66&index=2&playnext=3&playnext_from=PL

ikväll ska vi boka biljetter :D hoppas ni haft en bra måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0