måndag

sådärja
en tenta = godkänd :D

den allra första lär vi få tillbaka nu i veckan, fast iof så har vi ju praktik då kom ja på.. aja, man får väl reda på det ändå. på onsdag börjar min pratik och den är i 8 dagar och jag ska vara på hacklehem i en 2a. ser verkligen fram emot det, dok ser ja inte fram emot mina tre uppgifter ja ska hinna göra under tiden ... herre

idag hade vi handledning i ca en timme så vi slutade strax efter 10. då satte ja mig i bibblan och pluggade på. nu har ja hittat den info jag vill ha. tror ja! så nu ska ja köra på så jag kan lämna in arbetet imorgon som alla andra. för då äre seminarium minsan. kl 14 skulle ja ha jobbat, men H är sjuk så det blir inget imorgon. skönt faktiskt! jag behöver nog ha morgondagen till att slappa lite!

nej nu ska ja gå vidare och få detta gjort.
hare fint!

dagens bild:



Edvin (lilla grodan) bara några dagar gammal och mathilda
(du får säga till Jenny om du vill att ja ska ta bort bilden, hoppas det går bra att ja la upp den!)

 


Kommentarer
Postat av: Jenny

Gör absolut inget. Lille skruttisen, kan inte förstå att han varit så liten... Han var nog bara ett och ett halvt dygn på den där bilden tror jag, nu är han snart ett och ett halv ÅR :) Kramis

2009-11-02 @ 22:34:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0