this is it

hejhej!
idag är jag ledig från skolan, ska bara redigera mitt arbete som vi opponerade på igår, sen äre helg :)

kl 17 äre gympa, jag&lisa ska ha en pojkgrupp en timme, efter det blire nog käk någonstans och efter det åker vi hem till lotta och bakar pepparkakor :)
på lördag, imorgon vet jag inte riktigt vad jag ska göra, ut på kvällen tror jag iallafall! och på söndag är det julbordsdags :D mums

det blir nog en bra helg!
efter att ja gjort ommitt abrete nu snart, så kan man säga att DENNA KURSEN ÄR SLUUUUUUT!!! gött, den har varit jobig. på måndag börjar vi med en annan, som jag tror kommer bli rätt slapp faktiskt, iaf till skillnad mot BUS-kursen. jaja, nu ska ja göra klart dethär så ja får ta helgen!
hejdå!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0