fredag

snart är det fredasmyyyyyys

äter en sen frulle, eller en tidig lunch. kalla det vad du vill. gott äre iaf!
ska hämta Emmi och Hannes kl 14, efter det, så äre helg!

igår va ja&sofia på stan i kd en svänga. köpte bla ett halsband på gina, med ett presentkort. värdet va ca 139 kr, halsbandet kostade 99. När jag fick presentkortet vare "laddat" med 400. något konstigt hände och när ja fick tillbaka presentkortet efter att ha köpt halsbandet så va det 301 kr på det .. jag lämnade fram det med 139 men fick tillbaka 301. man tackar!

en sak till innan det får räcka. Bokia säger ja bara. aldrig mer säger jag också!
hade tänkt att köpa mina skolböcker där, men det har bara krånglat och varit nästan dubbelt så dyrt mot va det är att beställa från internet. så. nu fick ja det sagt. aldrig mer skolböcker från bokia.

nu ska ja beställa den boken som ja beställde från bokia (17 aug) som inte ville komma fram, från något annat ställe. hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0