lördag

Hej hopp nu äre helg!
har pluggat, varit på godislagret och lagt i en hårinpackning. tänkte nu gå och duscha ut den och av mig, för om ca 55 min får vi besök och då är det 3rätters som står på menyn, jo man tackar!

nästa helg är ja barnvakt eftersom mamma&mikael åker bort, på lördagen har ja min första tenta och med den avslutat jag också min första kurs i skolan. men jag är påt igen på månda, då börjar en ny kurs minsan! Den tror ja blir mer intressant, men dock lite svårare. men vi får väl se! helgen efter det, den 2-4 eller nått sånt äre party med stort P. oliven fyller 18 och det ska firas! har inte varit ute på länge heller så det ska verkligen bli roligt! så jag har först lite saker att inte se fram emot, men ändå ta mig igenom. sen vänder det och jag får något att se fram emot istället. nej nu ska ja faktiskt duscha och svida om som vi säger. adios era nachos

vill också lugna sanna haha, det va visst inte 200 sidor, snarare 10 :p ur nån bok eller va tusan det va. av nån Thurén. finns på It's!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0